Na relaciji Peking-Šangaj vozit će vlak koji može dostići brzinu od 350 kilometara na sat.
Kina je predstavila svoj novi vlak velikih brzina, nazvan "Sklad" po sloganu predsjednika Hua o "skladnom društvu", koji utjelovljuje kinesku žurbu u budućnost, piše Hina.
Vlak, koji će prometovati između Pekinga i Šangaja, može dostići brzinu od 350 kilometara na sat, sjedala su poput onih u poslovnim klasama zrakoplovima a u njemu će pušenje biti u potpunosti zabranjeno. Otvaranje nove linije usklađeno je s 90. obljetnicom vladajuće komunističke partije kako bi se istaknuo "znanstveni napredak", slogan također drag kineskom presjedniku i čelniku stranke Hu Jintaou. "To je ponos Kine i kineskog naroda", rekao je glavni inženjer ministarstva željeznica He Huawu novinarima na pekinškoj južnoj željezničkoj postaji prije probne vožnje u ponedjeljak.
"Bilo je potrebno samo 39 mjeseci da se izgradi takva svjetski priznata željeznička trasa velikih brzina i visokog standarda, što je dar za 90. obljetnicu Partije", rekao je.
"Sklad" će na uzdignutim tračnicama prometovati brzinom od 300 kilometara i razdaljinu od 1318 klometra prelaziti za manje od pet sati. Linijom bi se trebalo prevoziti 80 milijuna putnika godišnje a po cijeni od 270 dolara putnike u poslovnom razredu služit će stjuardese u odorama. Linija je posljednji i najsloženiji dio željezničke mreže za koju se vlada nada da će dostići dužinu od 45.000 kilometara do kraja 2015. godine.
Kina je predstavila svoj novi vlak velikih brzina, nazvan "Sklad" po sloganu predsjednika Hua o "skladnom društvu", koji utjelovljuje kinesku žurbu u budućnost, piše Hina.
Vlak, koji će prometovati između Pekinga i Šangaja, može dostići brzinu od 350 kilometara na sat, sjedala su poput onih u poslovnim klasama zrakoplovima a u njemu će pušenje biti u potpunosti zabranjeno. Otvaranje nove linije usklađeno je s 90. obljetnicom vladajuće komunističke partije kako bi se istaknuo "znanstveni napredak", slogan također drag kineskom presjedniku i čelniku stranke Hu Jintaou. "To je ponos Kine i kineskog naroda", rekao je glavni inženjer ministarstva željeznica He Huawu novinarima na pekinškoj južnoj željezničkoj postaji prije probne vožnje u ponedjeljak.
"Bilo je potrebno samo 39 mjeseci da se izgradi takva svjetski priznata željeznička trasa velikih brzina i visokog standarda, što je dar za 90. obljetnicu Partije", rekao je.
"Sklad" će na uzdignutim tračnicama prometovati brzinom od 300 kilometara i razdaljinu od 1318 klometra prelaziti za manje od pet sati. Linijom bi se trebalo prevoziti 80 milijuna putnika godišnje a po cijeni od 270 dolara putnike u poslovnom razredu služit će stjuardese u odorama. Linija je posljednji i najsloženiji dio željezničke mreže za koju se vlada nada da će dostići dužinu od 45.000 kilometara do kraja 2015. godine.